Kleinschalig kantoor huren – wat zijn de smaken?

Geschreven door Rob Greijmans RM op 8 september 2021

Het is momenteel 2021 en inmiddels zijn we al ruim een jaar bekend met Covid-19. Voor sommige bedrijven is er iets veranderd, voor andere verandert er niets. Voor veel kantoorgebruikers is het wel duidelijk geworden dat ze niet meer om het (al dan niet deels) thuiswerken heen kunnen. De kantoorruimte zou hierdoor kunnen afnemen en de behoefte naar flexibiliteit neemt toe. Daarnaast hebben we nog de groep mensen die thuis mogen en willen werken, maar daar eigenlijk de faciliteiten niet voor hebben. Wat zijn dan de ‘smaken’ om elders een kleine kantoorruimte te huren?

De laatste 5 tot 10 jaar zijn er verschillende spelers bijgekomen die kantoorkamers aanbieden onder flexibele huurcondities. In veel gevallen maken de kantoren onderdeel uit van een concept waarbij verschillende gezamenlijke faciliteiten worden aangeboden zoals vergaderruimtes, lunchfaciliteiten of receptiediensten.

Je zou kunnen stellen dat Regus het concept van kleinschalige kantoorruimten aanbieden min of meer uitgevonden heeft. Deze speler heeft inmiddels ruimte ervaring met het concept en biedt een breed scala aan faciliteiten aan waarmee ondernemers ontzorgd kunnen worden. In ‘s-Hertogenbosch beschikt Regus over een drietal locaties (klik hier, hier of hier), twee daarvan liggen in het centrum en eentje in de periferie. Daarnaast zijn er ook enkele beleggers die binnen de bestaande kantoorportefeuille concepten hebben uitgerold om deze doelgroep te kunnen bedienen, denk hierbij aan HNK (klik hier), MyOffice (klik hier) of het zakencentrum Bolduc (klik hier).

Als laatste hebben we nog de kleinschalige zelfstandige kantoorruimtes, deze zijn vaak in de binnenstad gelegen. Je zit dan vaak wel met meerdere huurders onder één dak, maar het gebruik heeft een meer zelfstandig karakter. Op het moment van schrijven hebben we één leuke kantoorruimte in het centrum beschikbaar. Het aanbod van deze ruimtes wisselt snel dus hou daarvoor onze website in de gaten!

Wil je eens vrijblijvend in gesprek over je kantoorgebruik, neem contact met ons op via 073 – 80 000 08.

Kleinschalig kantoor huren – wat zijn de smaken?
Rob Greijmans RM
Neem contact op met Rob

Interessant nieuws

Bekijk overzicht
Business cijfers: wat speelt er op de markt voor kantoren en bedrijfsruimten in onze regio?

Business cijfers: wat speelt er op de markt voor kantoren en bedrijfsruimten in onze regio?

Het huidige aanbod op de markt voor kantoren en bedrijfsruimten sluit vaak niet aan bij de vraag. Bedrijven blijven daardoor langer zitten waar ze zitten, wat de doorstroming...
Opzegbrieven voorkomen? Toon als pandeigenaar betrokkenheid bij pand én huurder

Opzegbrieven voorkomen? Toon als pandeigenaar betrokkenheid bij pand én huurder

Binnen de kantorenmarkt draait het steeds meer om betrokkenheid. Huurders willen geen anonieme belegger die zijn pand beschouwt als een spreadsheet. Ze zoeken een eigenaar die investeert...
Bekijk overzicht